Kallt kaffe!

När jag sitter så här vid datorn en kväll så blir jag alltid lite kaffesugen. Fixar till en kopp och ställer den brevid mej och glömmer bort den! Plötsligt är kaffet kallt! Då värmar jag det i micron och gör om samma procedur igen,glömmer bort att dricka och blir besviken när kaffet är kallt! Varför kallnar kaffe fortare när man har kul!
Försök att få en varm dryck att svalna till lagom temperatur när du har bråttom och är ivrig att dricka! Alla vet väl hur det känns att bränna tungspetsen på något hett! Ingen njutning alls! Använder förrresten en sån här kaffepress när jag brygger! Blir jättegott!
                                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0