Minilunch

Blev en kopp kaffe å grov macka till lunch. På språng mellan massa uppdrag idag. Har varit och pratat med en yrkesvägledare och fått massor med inspiration. Synd att det som var på min tid ,innan alla yrkesverksamma år sitter så hårt fast. Nu för tiden är ju möjligheterna obegränsade,synd att jag inte tidigare blivit tvungen att greppa det jag greppar nu. det är så lätt att bli lat och nöja sej med den lätta vägen . En "trygg" kommunal anställning. Säg för guds skull inte upp dej från det säger folk! Varför inte, kommer att visa sej att det var det bästa jag gjort vad det gäller det planet! Fega inte ,unga människor, ta chansen och flyga medan ni kan!

 

                                                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0