Pluggis

Så blev det mer fart än jag trodde idag! Var på uppstarten av utbilningen idag. Mycket information såklart men inget konstigt.Det är bara att sätta igång och lösa uppgifter och skicka in! Kilade in på bibblan här i Enköping och tänkte låna kurslitteratur. Boken fanns bara i ett exemplar och var utlånad. På bokaffären tyckte dom att den skulle kosta 500 kronor. På biblioteket i Västerås fanns den dock så jag for iväg dit. Hittade den och skulle låna. Apparaten ville int låna ut den till mej,det hade uppstått ett problem när jag bytte adress så de tyckte jag skulle betala 147 kronor för böcker som redan var tillbakalämnande. Så jag åkte hem utan bok ! Attans också! Passade på att handla lite och fika med Eddie när jag ändå var där! Nu ska jag plugga!


Bild på boken Vård- och omsorgsarbete                                                                                     



                                                                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0