Rörigt värre

Jag brukar i vanliga fall inte bekymara mej om att det är mycket folk på butiker och köpcentran.Men idag på IcaMaxi på Hälla blev jag ganska irriterad. det var så mycket folk,klockan var runt tre bara å jag fatta ingenting! Fattade först inte varför det var så mycket folk men säkert berodde det på barnbidrag och pensioner. Fick väl med mej det jag skulle från butiken,men Puh! Kanske jag har vant mej vid den lite lungnare takt som ändå råder här i lilla Enköping. I så fall är det ju bra,för vill man ha det livat kan man ju åka till det istället för att ständigt leva i det. Till middag blir det stekt färsk kycklingfilè,ris och pepparsås. Ja ja,fuskar ibland med att äta lite fågel när jag känner att det saknas proteiner. Annars är det gröna sidan upp som gäller!

Se hela bildenEn kyckling filè med grillkrydda,såna blir det! Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0