Självskattning

Ja det är vad jag håller på med just nu! Har fått ett ordentligt långt dokument där jag ska skatta mej själv.Det är lite speciellt må jag säga! Det handlar om att validera kunskaper från mitt långa arbetsliv för att tillgodoräkna mej det i en utbildning. Tänte ta och plugga på sidan via komvux. På distans. Då kan man ju slå två flugor i en smäll. Både dra in pengar via jobbet och så få ännu mera papper på det man kan. Papper på sina kunskaper är viktiga idag. Å förresten är jag jättesugen på att plugga,det har jag ju alltid varit,så det ska bli kul det här! Men nu måste
vila huvudet med en bild,så här känns det där inne,går lite runt och är luddigt,botas med kaffe! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0