Självutlösare!

Har haft en riktig skojig stund alldeles för mej själv härhemma! Det hela började med att jag skulle lägga in ett foto på mej själv i några ansökningar jag håller på med. De jag hade kändes inte rätt,så jag tänkte att jag tar väl ett nytt å använder självutlösaren på kameran eftersom det inte fanns nån hjälp i närheten!
Till och med självaste herr Buddha åkte ner från vägen för att jag skulle få en bra bakgrund och ett okej ljus!
Riggade och fixade och å höll på! Tryckte på självutlösaren o kilade iväg till rätt plats och försökte se trevlig ut! Käre värld! Nu ska jag öppna photoshop och ta fram värsta verktygen och fixa till det hela! Man kan ju inte va hur snygg som helst på bilderna! Ha ha...  Visar väl resultatet lite senare kan jag tro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0