Förvaring

Bra på att hålla undan grejer brukar jag vara. Spar inte på så mycket nuförtiden! Saker är bara saker och det är ju kul att förnya sej lite då och då istället för att bara titta på samma gamla! Det här är inte så skrytigt som det låter för jag köper aldrig särskilt dyra grejer! Men en sak som är svårare är när det gäller kläder. Då vill jag inte slänga,jag vill bara köpa! Det där går ju inte alls ihop! Det märks tydligt när jag ska få plats med allt i garderoberna.Sen finns det ju fler än jag här som använder kläder också! Det går ju att förvara en del säsongsgrejer i källaren,men eftersom det inte är färdiginrett där så måste man förpacka sakerna väl så ingen ev, doft fastnar i dom. Det här är ett bra tips,framför allt om man är trångbodd men även som skydd för kläderna som skall ligga länge. Vaccumpåsar som man suger ur luften med med dammsugaren. Jag köpte mina på biltema men hittar dem inte i deras sortiment just nu.
Vakuumpåse Extra Large 1 stVakuumpåsen Extra Large passar till stora och skrymmande textiler så som förvaring av täcken, överkast och kuddar. Påsen rymmer ett täcke + två kuddar. Perfekt också att använda och packa t ex skidkläder för skidresa! Vakuumpåsar är idealiska för att öka ditt förvaringsutrymme då skrymmande textilier reduceras upp till 75% när luften sugs ur påsen med hjälp din dammsugare. Skyddar mot fukt, lukt och insekter. 1 års garanti. http://www.forvara.se/se/art/vakuumpase-extra-large-1st.php

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0