Word

Nu stänger jag word för idag! Resten av kvällen ska jag bara ägna mej åt nöjen! Har ju ändå hunnit äta min röda linsgryta mellan allt jag skrivit. Har nu i stort sett fyllt i 11 av de 12 frågeställningarna. Den tolfte handlar om att jag ska välja något i min närhet jag vill förändra och sen beskriva hur. Självklart ska det ligga inom ämnet omvårdnad. Finns ju så mycket jag vill förändra där, men jag ska nog utgå från ordet förbättra i mitt resonemang.
Ska nog bara släppa tankarna på det så kommer det nog till mej vilket det blir! Snart ska det bli en dusch med hårtvätt,men först kanske lite photoshop,ska nog göra ännu fler signaturer,det var roligt! Här en annan variant på skatekillen från igår,samma bild men i en annan variant! 







Äh lägger in den andra igen bara för att  jämföra!



Smäller till med originalet också,så blir det ännu lättare att bilda sej en uppfattning!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0