Dagens godmorgonkort!

I ett inlägg igår berättade jag om Karin Zackrissons godmorgonkort. Visade också ett och sen finns det några att läsa på hemsidan som jag länkade till igår. Idag var det alltså dags att ta ett nytt. Varje kort börjar alltid med ett klokt ordspråk eller citat. Efter det kommer Karins resonemang och tankar runt det. Jag kan ju inte sitta här och lägga upp alla,det vore inte schysst. men det översta ordspråket är ju någon annans från början. Så här stod det idag!

OM LIVET HAR SKAPAT EN MÄNNISKA SÅ HAR DET EN LIVSUPPGIFT ÅT HENNE. 
                                                                                                Lao-TseDe orden väcker många tankar oj oj !

Med bilden menar jag inte att foto är min livsuppgift även om det är en stor och viktig del! Bilden får stå som symbol för en positiv framtid! Nu var jag svår att förstå va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0