Första passet avklarat!

En stilla kopp kaffe och macka med skagenröra och ett huvud fullt av intryck! Känner att detta jobb faktiskt passar mej riktigt bra! Det som är det jobbigaste just nu är att greppa rutinerna eftersom man jobbar ensam ute hos folk. Hur gör man med alla nycklar, bilen,redovisning m m. Att möta människorna känns lättare. Kan i alla säga att jag träffat en människa som var ett par år över hundra ikväll! Märkligt! I morgon blir det att gå upp riktigt tidigt eftersom arbetsdagen börjar 07.15 å sen fram till 16.15 så det är bara att hoppa i bingen strax! Oj, måste kanske ha med mej nån lunch också! Behöver verkligen ingen sängfösare för att somna ikväll,snarare mer kaffe för att hålla mej vaken ett tag till!



Den här bilden är jag riktigt glad över,just så hade jag tänkt det! För den som inte vet så betyder Rana Esculent ätbar groda! Mmm gott!

Kommentarer
Postat av: Irene

Jag förstår att du har många intryck att smälta, hoppas du får en bra dag i morgon, det blir tufft med kl 7 redan. Jag håller på dig!

2010-05-05 @ 22:54:06
Postat av: chevalena

Ja det var en tidig morgon men det funkade!Känns som jag fattar lite mer i dag, men fortfarande kräver det energi att möta så mycket nya människor och vissa i riktigt tuffa situationer!Tack snälla Irene för allt ditt stöd! Kram kram!

2010-05-06 @ 18:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0