Nu bär det av!

Nu har jag mättat magen lite inför de kommande timmarna.Det är ingen rolig situation när man inte riktigt vet hur det funkar på ett nytt ställe! Det brukar ju alltid ordna sej, är ju van vid att hamna på nya ställen med nya människor i arbetslivet. Även om arbetsgivaren varit densamma hela tiden så har ju ställena varierat många gånger genom åren! Det är ju bra för jag har slutat vara nervös för nya saker,det hjälper en ju inte i alla fall! Ser fram emot dessa sex timmar och vad de kan innebära! Då vet jag ju också snart om det är något för mej eller om jag snabbt ska dra vidare! För inkomster vill man ju ha! Pengar är hur kul som helst! blir väl ett inlägg efter 22.00 Om hur det gick!


Kommentarer
Postat av: Irene

Lycka till, det kommer gå jättebra.

2010-05-05 @ 16:14:08
Postat av: chevalena

Det gick jättebra på nya jobbet! Huvudet är fullt av intryck Kör hela dagen i morgon också sen är jag färdigintroducerad!

2010-05-05 @ 22:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0