Precis som jag trodde


En stilla slummer på en timme blev det i alla fall,nu har jag druckit kaffe och lyssnat på en stackars instängd humla! Sådär nu fick den sitt liv tillbaka och flög ut i friheten igen... Mina tankar som snurrat under de tidiga morgontimmarna börja forma sej till en ny sammanfattande tanke. Förstår ju att jag måste reda ut det som varit i mitt förhållande för min egen skull! Behöver verkligen bearbeta detta.Självklart skulle det också ge pusselbitar till de som undrar över mej och mitt liv. För att träffas och reda ut allt med de som det berör verkar ju vara en omöjlighet eftersom den viljan eller det modet inte verkar finnas. Det skulle ju kunna skötas på ett privat plan men då är det ju hög tid nu! Eftersom jag gillar att skriva så tänkte jag "ge ut mina memoarer "  här på bloggen. Delar upp den tid jag vill skriva om i olika avsnitt, typ Hur det hela började, Första sommaren, Tiden i lägenheten, Huset m m. Så kunde varje del ha en underrubriker också, å bilder finns det ju oändligt av. Så skriver jag en del varje dag så det blir en slags följetong, vilken bearbetning det skulle bli för mej! Jag tänker ju inte vara elak eller avslöja vad som helst, det är ju egentligen bara en stor klump av kärlek som måste ut ur mitt hjärta om inte saker tar en annan vändning strax! Det kommer att bli en varm och kärleksfull historia som kanske kan hjälpa mej vidare! Ska prova att skriva ett första avsnitt och sen grunna på det ett tag innan det publiceras! Och kanske resonera med någon om det!





Kommentarer
Postat av: Irene

Ja, varför finns inte viljan att ordna upp med sitt liv, det kan bara bli bättre. Och att ha mött kärleken, som man kan skratta, gråta och LEVA livet med. Att skriva ned sina känslor, tankar och värderingar är ett mycket bra sett att hela sig själv om man har t.ex hjärtesorg, vilken jag tycker är den värsta sorgen. Önskar dig verkligen att det finns sätt att lösa detta på, det är du värd. Jag vill verkligen tro att det går att lösa för jag ser så mycket som skulle vara kul tillsammans med er. Skulle bli en kul sommar, med härliga soliga dagar, ljumma kvällar med grill och gott vin, skratt i goa vänners lag.

2010-05-23 @ 10:01:05
Postat av: chevalena

Ja vad mysigt det låter det där,skulle kunna bli fina minnen! Vill verkligen finna en lösning nu! Vi är ju stora nu så det MÅSTE gå!

2010-05-23 @ 16:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0