Smart!

Skulle på en tur till Västerås för att träffa Eddie och äta lite med honom.Tog med mej kameran såklart och tänkte fota lite men dumma jag hade glömt batteriet hemma sedan jag laddat det! Så inga bilder blev det! Vattnade mina små plantor och passade på att fota altanen istället när jag kom hem! 



Känns ganska mysigt här nu! Lite kyligt på kvällarna ännu eftersom solen bara är här på förmiddan!

Andra sidan! Ska fortsätta att måla det gula träet vitt så småningom.Å kanske plocka undan lite men just nu har jag så mycket för mej så var sak får ha sin tid! Vad kul det hade varit att ha nån bild på hur det såg ut när vi flyttade hit men då ville man bara ha bort eländet som de lämnat kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0