Trädgårdsdax!

Har varit till Västerås och lunchat! Pizzeria Lorenzo fick ett besök! Vedugnsbakade pizzor av bra kvalitét. Handlade Tagetes och jord på plantagen.Gräsfrö på Rusta.Tagetesarna har kommit i jorden,alltså de har inte dött utan jag har planterat dom! Ser lite fjuttigt ut kanske men de får väl flytta till större lite senare!
Inget överdåd precis Kan ju låtsas att jag kör Less is more stuket! Undrar om man inte ska ta in krukorna över natten?

Ormbunkarna är som snyggast just i detta skede tycker jag!



Å så välkommnar vi denna nykomling till trädgården! Gullvivan!


Kommentarer
Postat av: Irene

Snyggt jobbat tjejen, mkt bättre ! Är det frostnätter behöver man ta in dom, eller typ använda ngt skydd över dom (fiberfilt t.ex.)

Besöket kommer nog ske efter kristi himmelfärds helgen (vi är på landet då)Kul om det blir bättre väder så mamma kan följa med. Gräsfrön har kanske lite svårt att gro när kylan håller oss på plats. Har kärleken kommit till dig, nu när allt spirar och gror och allt kommer till liv , då är det som skönast att ha sin kärlek vid sin sida, eller hur !?

Tro, hopp och kärlek.

Många kramar

2010-05-09 @ 17:45:18
Postat av: chevalena

Ja våren är förälskelsens tid sägs det ju och det kan jag gärna skriva under på.Tro hopp och kärlek är ord som anänds lite slarvigt ibland men är riktigt betydelsefulla och avgörande för ett förhållande.För hela livet! Ja jag är lika full av kärlek som knopparna på blommorna jag fotar! Allt vill ut!

2010-05-09 @ 18:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0