Trädgårdsdax

Jag vet det kan bli lite tjatigt med alla blommor och växter jag lägger upp här! Men det gör inget,för det får jag göra om jag vill! När min kära Eddie tröttnade på att jag pratade blommor och foto med honom hela tiden så sa han, Tror du jag är nån jä..a blombög eller? Men jag är säker på att jag hörde lite kärlek i rösten. Det är i alla fall ett uttryck vi använder i dag och skrattar åt! Senaste nytt från min egen trädgård nu då!

Så här såg de ut tidigare idag,nu ikväll när jag tog en runda runt huset så hade de stängt sej helt. I morron när solen lyser så öppnar de igen!

Polkagrisgodisar! De har också stängt för idag!


Mäktig hyacint hörrni!


Kommentarer
Postat av: Irene

Fantastiskt vackra bilder du tar. Skönt att se att våren tagit fart. Nu har jag tagit mig tid att hälsa på dig på din blogg, återkommer gärna hit.

2010-05-04 @ 20:57:04
Postat av: chevalena

Snart kommer jag och fotar dina mördarsniglar!!

Det ska bli läskigt!

2010-05-04 @ 21:06:39
Postat av: Irene

Du är så välkommen, ja dom är läskiga. Värre blir dom väl i makro.

2010-05-04 @ 21:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0