Ute på vift

Nu sker det mycket i livet må jag säga! Knappt så jag hinner med att skriva här! Det är ju synd för jag tycker verkligen det är roligt att blogga! Å kul att det finns intresserade människor som läser! Hoppas ni stannar fast det varit lite glest ett tag! Tänk att jag äntligen satt på Kalle på Spången igen med trevligt sällskap,det var som att komma tillbaka på nåt vis ! Ja vi får se vad detta ska bli! Tiden bara rusade iväg å det blev sent hem! Men det gjorde ju inget!  Saker man mår bra av är ju bra! Å snart är det helg också!

 Kalle på spången! bästa hängfiket i Västerås!

 Å så här ser det ut brevid fiket! Kom dit med mej nån gång vetja!

Kommentarer
Postat av: Irene

Jättehärligt ställe, har faktiskt varit där några gånger, men återkommer gärna. Hoppas sommaren blir lång, het, och underbar. Kom gärna med på ett av mina favoritfik också. See you

2010-05-20 @ 23:29:19
Postat av: Chevalena

Ja den här sommaren måste bli bra! Nu behövs ljus och värme så vi stackars människor får lite energi! Så fikastunder tackar jag inte nej till! Hänger gärna på!

2010-05-21 @ 08:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0