Regnat har det gjort också!

Då är symaskinen på plats igen, har hämtat den idag efter att den varit utlånad ett tag! Ska se om jag får lust att klyva de breda gardinerna och fålla dom så kan det bli lite nytt här i vardagsrummet! Enkelt men tråkigt jobb! Sånt man säger man kan göra nån dag när det regnar,bra uttryck det där när man vill skjuta upp nåt! Som tur är regnar det ju ofta här i sverige så då borde man ha mycket fixat om man lever efter den principen. Idag har det regnat riktigt ordentligt här i trakterna,det känns ganska friskt i luften faktiskt å det ser fräscht ut i trädgården! Å vad gjorde jag då? Inte satt jag inne och gjorde sånt jag sparat till en regning dag,nej det glömde jag.Mina tankar och jag har varit ute och luftat oss och umgåtts med goda människor! Både privat och på jobbet,man hinner mycket bara man vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0