Värdering

Jag är för ärlig och öppen kommunikation. I alla typer av förhållanden. Med männniskor jag känner eller ej,det är okej att fråga och då svarar jag så länge inga gränsöverkridanden sker. Schyssta snack är alltid okej. Jag skriver dettta nu för att klargöra min inställning. Inget är hemligt om mitt liv eller förhållande. Har bara valt att låta det vara min och min partners privata del för att vi resonerat om det och valt att ha det så av privata skäl. Samtidigt har jag vid flera tillfällen varit tydlig med att det är okej att kontakta mej privat på ett trevligt sätt så kanske de uppgifter som efterfrågas kan förtydligas. Allt får sin lösning och förklaring till sist ändå. Sen får vi vänta och se på vilket vis framtiden fortsätter men med ärlighet så blir det mindre skada i människors liv. Jag står till 100% för mina ord och handlingar. Allt jag skrivit här eller någonannanstans är SANT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0