Tankar!

Har ju inte skrivit något här på ett par dagar nu. Det är jättetråkigt för jag tycker verkligen om att blogga. Har fått anledning att fundera lite kring skrivandet,eller har väl kanske gjort det ett tag. Det gäller den där vad ska man dela med sig av till andra grejen. Alla som bloggar drabbas av den emellanåt. Tycker väl egentligen att det är ganska självklart var gränsen går, att man inte kränker,förtalar eller lämnar ut saker om någon annan. Man ska respektera kompisar och anhöriga som inte vill bli nämnda. Samma sak gäller för bilder. För mig handlar bloggandet om att skriva om mitt liv,vad jag gör, känner och tänker för min egen skull.Jag får personligen ut något av det även om någon annan ser det som trista inlägg. Vill inte skriva klassisk dagbok, det trivs jag inte alls med.Så är det bara! Och så får det vara. Eftersom jag skriver väldigt diskret om mitt privatliv, så vet jag att en del undrar varför jag gör så, svaret är respekt. Det finns många saker jag skulle kunna skriva om som både skulle vara kul att berätta och saker som skulle vara skönt att skriva av mej om. Men just nu ser det ut så här.Det enklaste sättet om någon vill ställa mej privata frågor är annars att lämna en kommentar och sin mailadress så kan vi ha kontakt på det viset. Vill inte ha fler anonymn påståenden eller elakheter av annat slag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0