Värderingar!

Ha! fick något att tänka på idag när jag luftade ryggsäcken ! Det är varken hjärta eller hjärnan som ska styra vad jag gör,det är mina värderingar! Det är ju superbra.Jag som alltid bara lyssnat till mitt hjärta och agerat därefter.Om jag blandar in lite hjärna också så kan jag ju få fram mina värderingar. Det blir nåt att bita i Chevalenas värderingar! Inte för att jag inte jobbat med värderingar förr och har massor av sådana, så klickade det tilll i min hjärna på ett annat sätt! Hur jag ska kunna använda dom så det blir bra för mej och min kära och alla andra jag möter! För alla är värda att ha det bra! Heja Buddha! Jag tror han visste det och har försökt få mej att fatta! Återkommer till detta ämne!

 

 Tål att tänkas på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0