Adventsstjärna och vinglas

Nu fick jag nästan abstinens,när jag inte hunnit skriva något på hela dagen. Har ju jobbat fram till fyra först och främst. En arbetsdag med ett mycket intensivt flow. Just så som jag gillar det.! Fick mej en härlig fika paus hos en man som berättade för mej om sin underliga dröm han haft inatt. Vi mumsade på vaniljmunkar och hade det jättetrevligt. Ja så när arbetsdagen var slut åkte jag mot Västerås i det trista vädret. Var på Pizzeria Lorenzo med Eddie och åt vedugnsbakat. På väg hem handlade vi lite och jag köpte b la ljusvekegarn som jag ska ha till att gjuta nya ljus. Samlar alla gamla stumpar och smälter om dom i typ pappmuggar å det blir jättecoolt. Satte upp den gigantiska svarta adventsstjärnan i köket också. Det var nog den första grej vi fick på plats här i huset när vi flyttade in. Nu är det tredje året i rad den åker upp. Har inte tröttnat på den ännu. Ska bara fixa till lite mer och ställa andra blommor på fönsterbrädan,men så här ser det ut just nu!



En till bild på ett av mina vinglas. Det är så snyggt tycker jag för det har svart kupa med genomskinlig fot. Så effektfullt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0