Åkt bil bland alla stjärnor

Nyss hemkommen från ett besök i hos Marie min goda vän. Plockade upp henne när hon slutat jobba vid fyra och sen gjorde vi nisses från grunden. Eftersom hon nyss flyttat så var det en del som behövdes. Det blev taklampor och tavlor och lte annat smått och gott för henne. Själv köpte jag mej en ny snygg toaborste med stil,ingen sån där trist plast sak med Ikea stuk,utan en mycket stiligare variant. Svart och siler. Sen några doftljus i plåtburkar och på köpet fick man lite rökelse. Sen ham till Marie och plockade upp och monterade och mittemellan allt så fikade vi. Det var en toppen fin lägenhet i Västerås centrum typ, jättenära  där mitt förra hus var. Så bra att många jag känner bor centralt i V-ås nu ,det ger ett enklare läge vid eventuella övernattningar. Ska strax ladda in korten jag tog och kanske visar jag er sen! Ses snart!Kom ihåg det,ingenting är omöjligt. Pappa och hans kompis en gång i tiden,såna var de då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0