Chevvys way!

Känner att jag vill spinna lite ytterligare på trenden Peace and love eller Make love not war stuket.På något vis känns det som det är extra inne just nu. Eller så är det bara i mitt huvud som vanligt.Kanske är världen och människorna lika kalla och bittra som vanligt. Kanske kastar dom skit och pratar goja bara för att må mindre illa,eller slippa avundsjuka mot andra som lyckas bättre? Näe det tror jag inte på .Tror att alla bara vill bli älskade för den de är,men upplever att det inte känns så. När någon försöker trigga mej på något sätt så fungerar det bakvänt på mej oftast. Blir bara lugnare och rådigare inombords. Och att jag känner så det vet bara jag.Utifrån kan det kanske upplevas annorlunda vad vet jag,men det är ju min känsla som styr mej.Det i sin tur kan ju trigga andra ,att jag inte reagerar på det klassiska kvinnliga viset och "går i taket" och skriker i högan sky. Har lärt mej att tänka att jag förmodligen väcker något i den andra personen som de inte kan hantera.Det händer mej också såklart,men då gäller det att tänka Tack för att denna människa kommit i min väg så att jag får träna! Men vissa dagar lyckas man bara inte, men då är det bara att försöka igen! Med ett leende på läpparna! Så Peace and love på er alla mina bloggläsare,tycker om att ha er här!


Use more flower power!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0