Come give me love, igen!

Å så en låt för kärleken också! Den här låten gör mej så glad. En sån fantastisk beskrivning av hur jag ser på kärleken.Den ger mej rysningar när man sätter sej ner och tänker på vad som egentligen sägs.

 .....när mina fingrar inte känner mer när mina ögon inte längre ser när livet vänder ska jag ännu be (come give me love, come give me love) kom ge mej världen kom ge mej fred kom sänk ditt huvud och lägg dej ner kom ge mej kroppen kom ge mej allt som du har och jag ska stanna kvar.

 Här är en länk till hela texten,om du är ensam hemma,så sätt på låten och sjung med för full hals så ska du få känna på nåt skönt. Det ska jag göra nu! Befriande och förväntansfullt skulle jag vilja beskriva det som händer med mej i alla fall!
http://www.lyricsbox.com/ted-gardestad-lyrics-come-give-me-love-324sngr.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0