Frost

På plats i hemmet en stund igen. Har sett mycket vacker frostnatur ute idag. Det ser så annorlunda ut och t om hemtrevligt på vissa ställen där gatlyktorna sprider ljus på konstverken. nu hade jag bara Macrot med mej så det blev inga avståndsbilder,men någor smakprov opå det jag fotade kan ni få!



Hur är det möjligt egentligen att det kan bildas av sej själv,frosten har liksom växt ut från den lilla kvisten! Här är ett bra exepel på varför jag gillar macrot så mycket. Man kommer nära,det är ju number one,men se vad som händer med bakgrunden. Tycker det ser jättebra ut,men på riktigt är det bara en ful husgrund och en gul tegelvägg!

Ett coolt ställe att ta en varm kopp kaffe på!



Nu behöver jag äta något,skall gå till skåpet och söka upp lite proteiner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0