Fruset men vackert!

Nu har solen vågat sej fram också,kanske känner den sej lika positiv som jag gör idag. Tog med mej kameran ut en runda i trädgården här. Det är verkligen en sån dag som är som gjord för en fotopromenad. Spelar ingen roll var man är egentligen,sol och snö gör så märkliga saker med det mesta,nya mönster uppstår och motiven blir annorlunda.Jag ska visa vad jag menar med några bilder.


Den här stackars rosen kämpar mot kylan i min rabatt. Den ser nästan ut som den vore gjord av marsipan med en massa socker på i mina ögon.



Undrar om kung Bore hållit på hela natten för att dekorera kanterna på de här bladen?

Nä mannen med kameran,nu skulle vi varit på fotopromenad! Vilka bilder vi skulle fått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0