Godnatt

Då är det väl dags då att släppa greppet och gå i säng! Det har varit en bra helg med både jobb och nöje.Det gäller att lyckas med att kombinera ihop allt på ett bra sätt,ibland går det och ibland inte! Vi hörs väl som vanligt imorgon bitti innan jag ilar iväg till jobbet.Suss gott på kudden nu.Oj kom just på att jag inte tagit min vitamin idag,ska genast göra det för jag vill tro att jag kan ana en liten förbättring vad det gäller naglarna faktiskt. Å så fick jag ännu en burk vitaminer av en vän som slutat vara vegetarian och återgått till köttätarna. Så nu har jag att stoppa i mej! Å så har jag glömt att berätta att jag varit inne på odla.nu och beställt blomfrön som säkert kommer i morgon! Visar er vilka när de kommit! Nu försöker jag igen Suss gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0