Going to bed!

Istället för att pimpla mer te så värmde jag upp en indisk vegeterisk gryta som jag hade i frysen. Tog en liten portion för jag var inte särskilt hungrig men visste att den var ordentligt kryddstark. Det gjorde riktig nytta för halsen. Nu ska jag använda det sista knepet jag har och det är att krypa ner i sängen det. Alarmet går kl sex i morgon okså så sovmorgon blir det ingen inte. Det ska bli spännande att se hur världen ser ut i morgon när man vaknar. Vitare än nu kan den inte bli här i alla fall! Ja ja ,lite vackert är det ju om man får beundra det inifrån och inte behöver gå ut. Men sån är inte jag,tar kanske med mej kameran om jag promenerar till jobbet i morrn,det vore kul!

Godnatt alla vackra fjärilar,flyg försiktigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0