Hallå i stugan!

 Hej,just nu har jag satt igång en kastrull vatten och ska koka lite pasta. efter en dag med full snurr på jobbet så är jag nog lite hungrig i alla fall. Det blev bara några mackor med skivad tomat till lunch,och det har jag nog förbrukat vid det här laget. Tänk att jag har sån energi i kroppen och känner mej så positiv. Ka n det vara för att jag tycker allt går så bra just nu? Har ett nice flow i livet tycker jag och idag kom lönen och det fanns faktiskt kvar att ta av från den gamla. Nu ska jag ta och boka in lite roligheter som jag tänkt,b la ska jag ta med mej några nära och gå ut och äta julbord. Helt privat,inte någon slags arbetsplats grej utan med de jag själv väljer. Har en egen bra joubordspejare som visar bra ställen här i trakten. Belöningen för det ska bli ett exemplar av Chevvys own choice of christmas music cd:n!! Ja nu går vattnet därute så jag ska stoppa i pastan. Hörs strax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0