Hälsans kök

Hej,nu har jag hittat hem igen! Efter att alldeles lagom arbetspass,åh vad mycket trevliga människor jag möter i mitt arbete,både jobbarkompisar och kunder! Trivs alldeles utmärkt bra! Nu har jag också hunnit göra en matlåda till i morron! Fileér från hälsanskök,vegetariska alltså, till det blir det ris och pesto. En filé har jag redan ätit upp och det kanske blir en halv till! Tänkte passa på att äta ordentlig lunch imorgon ,för sen blir det inge mera mat,möjligen salta pinnar då! Studsar upp klockan sex i morgonbitti och sticker till jobbet,slutar klockan två och då ska jag packa och fixa inför kvällen! Vad skönt det ska bli med lite avkoppling i gott sällskap,det är jag faktiskt värd tycker jag!

http://www.halsanskok.se/

Hälsans Kök - Produkt vegetariska grillade filéerGå in och kolla hemsidan för lite tips! Bra halvfabrikat om man gillar att äta vegetariskt  nån gång då och då eller alltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0