Har fikat å ätit mycket kaffebröd



Adventsmys med gott fika har avverkats hos Mimmi och Pontus. Men hu vad det är kallt ute. Som tur är så var det inga problem på vägarna ,bra plogat måste jag säga! Å här på min gata var det t om sandat. Nu har jag tänt massor massor av värmeljus och sitter här och har det bra. Kan inte komma på något alls att klaga på. Jag har det t om riktigt välstädat och fint. Tidigare idag när jag skulle ställa upp något i ett överskåp så passade två blomkrukor och en glasvas på att kasta sej handlöst ner i golvet. Krasch sa det! Då fick jag anledning att plocka fram min nya dammsugare och dansa runt med den. Då var det ju lika bra att fortsätta med resten av huset också. Å så gav det ena det andra.Nu får vi se hur resten av kvällen ter sej. Återkommer såklart och berättar för er sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0