Hår!

Nu har jag testat min nya Babyliss Paris som jag skrev om tidigare. Å tänka sej,det funkar verkligen .Det blir stora fina lockar i håret. Enkelt var det att använda den också. Det enda att tänka på är att använda någon form av heatprotection,för den sliter nog bra på håret. Den är ju en plattång också så den och och min volumemaster är jag riktigt rädd om! Ha ha,får vattenkamma mej innan jag går till jobbet i morron för nu ser det lattjo ut efter min lockträning! Nöjd,nöjd i alla fall!


Björn Axén - Volume MasterSå,det räcker för mej! Såklart har jag en fön också,men håll ier nu,den är från biltema den!

Got 2 B Guardian Angel Heat Protection Spray Logo Värmeskydd! Bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0