He did it again!

Ikväll bestämde jag mej för att se på  TV. Jag tittar i stort sett aldrig på TV,det var många år sen jag la av med det. Orkar inte förklara för tusende gången hur jag kan hålla mej uppdaterad om vad som  händer och sker om jag inte gör det! Man kan ju bara kort säga att livet är fullt av olika medier om det är nyheter man är ute efter. Så! I alla fall så var det en herre som drog mej till TV:n idag. Hans namn är Thomas Di Leva. Han kommer att gå till historien med sitt underbara synsätt alldeles säkert. T om Aftonbladet hade några minuter efter programmets slut skrivit om hans uttalanden och synsätt på svampar! vilken reklam för honom alltså! Det är han verkligen värd. Varför är jag inte gift med honom? Thomas ring mej, mitt nummer svävar runt dej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0