Hej hemma!

Vädret ville visst bjuda på omslag ikväll,det hann bli riktigt kallt framåt kvällen. Sån där läskig is på bilrutan som knappt går att skrapa bort. Lovar mej själv att inte glömma vantar i morgon till jobbet. Å du då Lennart som åker till USA och landar nånstans vid mexikanska gränsen i morgon,glöm inte att ta med dej bikinin! Här får du en låt att ta med dej från mej!




När jag skulle handla lite tidigare ikväll så var det ingen kontakt med min bank Swedbank. Gick inte att plocka ut nåt på bankomaten heller. Försökte igen men förstod sen att det var något större trassel de hade. Så jag kunde inte handla något. Å jag som redan då var törstig! Nu när jag har dippat lite tacochips  i en stark mexikansk sås så är det ännu värre. Det enda jag har att dricka förutom vatten är en iskall folköl som stått på altan,jag kommer väl att frysa ihjäl om jag öppnar den!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0