Just the way you are!

Vad dumt det är när man blir hungrig mitt i natten och borde gå och lägga sej istället för att äta! Blir ju en tidig jobbmorgon i morgon och när man jobbar sent kvällen innan,som idag så vill jag gärna sitta uppe ett tag å slöa!
Jag ska nog ta mej en tunnböd macka i alla fall. Satt och krånglade med min telefon som inte ville öppna ett mms som jag fått. Måste ange inställningar via operatören ,dumma då, har ju funkat förut! Ja nog om det,kvällen gick som vanligt fort på jobbet och massor med nya tider inför storhelgerna har kommit. Det blir så bra så det här! Idag har jag ju haft bil på min tur och då kördes den här på radion hela tiden. Bland de första gången jag hörde den för ett tag sen så var det en radiopratare som dissade den helt för han tyckte det var en fånig text och så skulle han aldrig säga om han var ute efter en tjej, han hade andra knep. Idag sa en annan radiokille att han tyckte det var en av de finast kärleksförklaringar han hört! Ja tur att man får tycka vad man vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0