Kärlekens tunga

Vilken köksdag det blev idag.Vi hann baka en chokladkaka,en vanlig sockerkaka och göra fudge. Sedan när jag skulle laga mat så dök det upp ytterligare ett gäng. Det var bara att brassa mera käk det. Vi lät det även rinna ner lite kaffe och provsmakade sockerkakan som blivit dekorerad med vit choklad och lite annat! Jag har fixat med min blivande julgran medan de andra tittade på, den kommer att bli mycket annorlunda kan jag lova men cool! Mitt stuk så som jag vill ha det! Ska visa en bild sen. Nu är det åter lugnt i stugan,bara att plocka undan allt framdraget återstår,men det är lugnt för jag har hela kvällen på mej. Ska nog inte sticka ut näsan nå mer idag! Under eftermiddan så gick förra avsnittet av så mycket bättre på Utube. Kom att tänka på den här gamla Eldkvarn låten när jag tittade på Plura.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0