Lila jag,inte lilla jag!

Hej! Vilken lugn kväll jag haft! Det blir ju lite annorlunda nu när mörkret kommer så tidigt. Håller mej inomhus mer än vanligt,å det är väl ganska naturligt faktiskt. Funderar på att röra mej lite mer  till helgen,planering pågår! Ska ju ändå jobba på lördag till fyra så vi är inte där än. Ja ,annars har jag inte gjort så mycket mer spännande ikväll än att häcka vid datorn och prata i telefon. Druckit lite kaffe och ätit salta pinnar! Ska nog värma på en kopp till strax! Ha ha sa jag inte att jag tyckte om att vara hälsosam i ett tidigare inlägg,nu är jag motsägelsefull igen....
Kände mej lite lila idag så därför har jag gjort denna bild av mej själv till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0