Män och stövlar

Har just varit ute och handlat lite och passade då på att testa mina nya jobbarstövlar. Eftersom jag är ute mycket i kylan och cyklar på jobbet så vill jag vara varm om fötterna. På bilden nedan ser ni till vänster mina nuvarande jobbarstövlar. Självklart måste de vara med låg klack för att det ska funka. i alla fall så har de varit jättevarma och tål både kyla och väta bra. De håller sej också blanka för att de består av nåt mystiskt material som jag inte kan namnet på. Jag har alltid jeansen nerstoppade i skaften för då värmare det bättre och ser snyggt ut. Under mina jobbesök har jag flertalet gånger fått kommentarer av äldre herrar som sagt att mina stövlar är snygga. Äldre herrar som man trodde knappast skulle lägga märke till vad man har på fötterna. Nu har jag som sagt köpt nya jobbstövlar till vintern för de gamla börjar bli tunna,sulan är utsliten. Undrar om jag kommer att göra herrarna besvikna med dom?Det är den som står till höger som är ny. Fullt med vitt luddigt foder är det i dom också,men ett litet annat stuk! Hur varma som helst. De stövlar jag har vid andra tillfällen än jobbet får vi kika på
senare. Men att stövlar är bland det roligast man kan köpa till sina fötter det kan jag garantera! Så till det kan den kallare årstiden duga!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0