Monday morning

Kaffe å macka innan det bär av mot en ny arbetsdag. Det känns lite kyligt ute men det kommer värre dagar så det gäller att ignorera. Idag ska jag dra på mej de nya jobbarstövlarna för de gamla har gjort sitt. Dragkedjan har spruckit på den ena. Det känns skönt att slita ut saker riktigt ordentligt istället för att man tröttnar å bara ställer i skåpet. Det finns ju en del sånt i tjejgarderober oftast. Så jag då får vi se när jag slutar idag då,det står visst två på schemat men det brukar sällan bli så! vintertider är förkylningstider å då finns det jobb! Ses!

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-11-08 @ 07:27:19
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0