Morgon!

Hej! Nu på morgonen är det 2,5 grader kallt här. Inte det allra kallaste i landet som tur är. Snöat lite har det också gjort under natten. Jag ska snart i väg och jobba så det gäller att klä sej smart. Vad glad jag är för mina varma snygga stövlar som jag köpte tidigare, jag har ännu inte frusit om fötterna. Händerna är värst,man måste ju ta fram dom lite då och då hur det än är. ja det är bara att ta en riktigt varm attityd med sej ut så lättar det upp lite! Det börjar ju närma sej lönedags också,många blir väl lyckliga idag,men jag får vänta nån dag till men sen! Vad roligt då ska jag köpa lite julklappar så det inte blir för tight med tid. Och i helgen ska nog den stora svarta adventsstjärnan upp i köksfönstret. Ja nu är det bara att studsa ut för klockan är mycket! Ses sen! Kaffet på jobbet kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0