My kind of pie!

Börjar storyn om The pie med en länk till en bra smulpaj sida! http://www.smulpaj.se/grundrecept

Hade ett paket frysta björnbär låg sen jag hade ett smoothie anfall sist. Det fick bli grunden för vilka smaker jag skulle ha i övrigt i pajen.
 
Fina björnbär ligger i botten på en smord form.


 En och en halv banan ligger skivade uppepå. En halv banan ligger i min mage!


En burk sempers(barnmat) mango och banan puré ligger ringlad över björnbär och bananslantar.



Närgången bild på smulpajsdegen som ligger allra överst. Pajen är faktiskt gräddad och klar nu,vaniljvispen vispad. Nu ska jag göra kaffe och och sen blir det provsmakning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0