Nu minns jag!

Irene,Gunvor Märta och Inga! Det var namnen jag skulle nämna i ett tidigare inlägg å så kom jag inte på ett av namnen. Damen ifråga kommer jag ihåg det är inte det, utan bara lokalt hjärnsläpp hos mej som nu är återställt. dessa tre Enköpingsdamer (utom den första som är storstadsbo) har skänkt mej sina vissnade pelargoner så att jag ska få träna på att övervintra dom. Undrar om jag lyckas? Det vore kul att komma till var och en av dom med nya fräscha plantor som jag har fixat. Lite tveksam är jag men varför skulle jag inte lyckas med det som andra damer kan! På' t bara! Har t o m kollat in specialjord för just Pelargoner! Ingen tantvarning här heller va? Får matcha det med min i övrigt lite slarviga stil typ orkar aldrig bädda sängen å liknande! Här är en bild på mitt favoritdjur om jag måste välja bara så där! Alltså fjäril!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0