Nyvaken

Har nyss klivit upp ur sängen. Jag hade ställt larmet på åtta,men det fanns ingen möjlighet och heller ingen anledning att kliva upp då! Sov en timme till och sen har jag dragit mej en stund till. Så nu är jag jättetrött! Snart är kaffet klart så kanske det finns en chans att jag piggnar till lite efter en kopp. Sitter och funderar på dagens planer. Har faktiskt inga just nu,vi får se om det dyker upp något,jag ska väl dra mej in i duschen också men sen är det fritt fram! Gäsp... men jag behöver nog ta det lite lugnt,skruvar snart upp tempot igen inför helgen!



Jag får göra som solrosen,sträcka mej mot ljuset! Vad bra den här bilden blev tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0