Omvänt

Vilket snopet uppvaknande. Satt ju uppe och slöade sent i gårkväll. visste ju att jag inte skulle jobba förrän  klockan två på eftermiddan. Men så hade det blivit kris på jobbet och jag fick frågan om jag kunde byta tur och börja på stört i stället. Jag tackade nej för jag var så trött och håret var skitigt och jag tänkte på allt jag hade planerat. Så jag svarade nej. Efter en stund så ringde det igen och ingen annan kunde ställa upp. Så jag gick upp och kastade mej iväg.Redan då kändes det fel,hade lite dov huvudvärk som fortfarande ligger kvar. Det som trots allt blev bra är att jag fick byta morgondagens dag mot kväll. Då slipper jag avboka ett möte som jag annars varit tvungen att avboka för andra gången. Nu ska jag i alla fall äta lite,för jag fick ju inte med mej nån mat i morse heller. Lite vila ska det också bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0