På toan!

Jag är för tillfället på jakt efter en cool toapappershållare. Den ska alltså passa i stilen på min toalett. Hellre är jag utan så länge än skruvar upp något som jag inte är nöjd med. Nu börjar jag bli trött på att rullen rullar omkring som om det vore okej. Nu vill jag hitta något som funker. Den kan vara gjord av vilket material som helst. Huvudsaken är att den är svart,eller går att göra den det. Har tittat på olika butiker och på nätet. Oftast är de skit trista och fula. Här är en som är snygg men inte alls passar i min inredningsstil,


Jag får väl tillverka en egen av något som ligger och skräpar,eller så köper jag gärna materiel om något behövs för att det ska bli riktigt fet coolt. Men nöden har ingen lag ,papper måste finnas! Bling bling ska det va! Mycket också för den delen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0