Queen of the road

På hemmaplan igen! Det här har hänt sen sist,Jag åkte till Västerås och hämtade Eddie. På vägen dit passade jag på att samordna lite med mina flickor på telefon och vi planerar en liten myskväll på söndag med lite mat och annat. Hoppas det kan bli av. Eddie och jag var och åt vår favoritmat på Wok and go och hade lika mysigt som vanligt. Det blev en tur på ÖB och Nisses med.Lite småsaker hamnade i korgen. Vi svängde också förbi Maries nya lya och droppade hennes nycklar i brevlådan. Ibland kan jag vara bra tanklös måste jag erkänna,jag skulle alltså in genom hennes port och lägga nycklarna i hennes brevlåda bara eftersom hon var på jobbet. Vi sms:ade och ringde varandra flera gånger för att jag skulle få portkoden så jag skulle kunna komma in i porten. (hon har alltså flyttat in igår,därför kunde varken hon eller jag portkoden) Tillslut hade jag den på mobilen. Då när allt var klart kom jag på att jag faktiskt hade nyckeln till port och lägenhet i väskan. Det var ju bara att låsa upp dörren och gå in  i trapphuset! Smart va! Ja sen när det var klart åkte jag hem till bror min med familj och fick en kopp kaffe och en pratstund. Trivsamt! Nu åker photoshop igång och jag ser fram emot en lugn kväll med mina bilder. Men er glömmer jag såklart inte ,här kommer lite pausmusik så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0