Så mycket bättre!

Tidigare idag hamnade jag i soffan framför en TV och pizzakartonger med vännerna. Tittade på så mycket bättre för första gången. Om jag ska tycka något så är ju Di Leva den jag gillar mest. Han är ju så cool den mannen. Jag har alltid gillat honom och hans utstrålnng. Nu tycker jag att det bevisas ännu mer vilken cool person han är. Visserligen tycker jag det inte är helt korrekt att uttala sej om en person man inte känner,men av det som finns att ta på så. Jag tycker han är den stora tryggheten och lugnet i programmet. Han ger mej en känsla av ro och samtidigt intensiv närvaro.  Han har i alla år vägat stå för sin stil och hållat fast vid den,det tycker jag är starkt! Nu efter det här programmet så tror jag han kommer att höjas upp några snäpp i folkhemmen! Oj oj Lillbabs säger jag bara what's up?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0