Tänker

Nu känns det som jag varit ledig i evigheter. Slutade ju jobba kl två igår eftermiddag och börjar inte förrän två i morgon eftermiddag. Då hinner det hända mycket därute bland folket,många pass har gått. Jag har fått mej en välbehövlig vila och bara tagit hand om mej. Sånt behövs. Nu tänker jag på min goda "syster" som alldeles vid fel tillfälle fått en elak förkylning som inte vill ge sej. Jag tänker och tänker på dej,så att du snart ska bli bättre. Tänk om alla förstod vad mycket bra du gör och vilka goda tankar du har (vet ju att de flesta vet det). Man ska vara rädd om sin "syster" tänk på det alla ! Här får du en låt av mej så du kanske slutar snora!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0