Tappat rösten!

Undrar just om jag kan få rösten att hålla lite bättre i morgon. Stämbanden verkar ju helt uttröttade, så idag har jag inte pratat så mycket. Lite svårt blev det på jobbet men det gick. Det är lite jobbigt att tänka att man aldrig mer skulle kunna använda rösten, en slags panikkänsla faktiskt. Köpte lindrande halstabletter på apoteket men det botar ju inte. Nu har jag som vanligt sparat på mej en hårtvätt till tidig morgon i morgonbitti. Börjar sju och kör till fyra så det blir en heldag. Tänker väl kliva upp strax före sex. Ikväll har jag fått ihop en hel del gamla grejer ,både efter Eddie å mej som ska till Brödet å fiskarna. Var förresten förbi där tidigare i dag och köpte på mej lite mer svarta blomkrukor. Den ena för en tia och en som kan kallas en mindre urna för 30 kronor. Håller på och dekorerar om i badrumsfönstret så de kom båda till nytta direkt! I morgon lovar jag mej själv att skotta en väg till källaren och att skotta eller sopa snön av trappen. Men först ska jag ta mej till baksidan och plocka fram skyfflar och sånt jag behöver. Nu tänker jag stänga bloggen för ikväll så sov gott när det blir dags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0