Tidig dag!

Tänk att jag kunde sluta kl två idag! Åkte direkt till vår bästa outlet här i Enköping för att köpa en riktigt bra vinterjacka till jobbet! Den jag har där är riktigt varm och bra men dragkedjan börjar krångla. Man tar ju av och på den ett otal gånger under en dag! Blev lit tveksam när jag var där och avvaktar ett tag till! Köpte istället  En fleece jacka som är fodrad. Har aldrig ägt ett fleece plagg tidigare men nu var det dags för värmens skull. Det blev också handskar och vantar av varmare modell. Även mössa och varma leggings åkte med! Så nu är jag rustad för rusk. Ska ta itu med ett par saker jag ligger efter med nu av praktisk art. Sen blir det nöje resten av dagen! Först ska jag tända massor av ljus härinne så dert blir lite varmare! Och mysigare! Återkommer sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0